Het verbeteren van onze online kanalen, wat is er anders en hoe verder?

In deze blog nemen wij jullie mee in wat het team de afgelopen weken heeft gedaan en wat de aankomende periode volgt.

Afgelopen weken is het team hard bezig geweest om de gehele website op verschillende punten te verbeteren en te vernieuwen. De LinkedIn-pagina heeft veel nieuwe berichten erbij gekregen en ook de Instagram-pagina heeft een hele andere indruk gekregen. Zelfs op het YouTube kanaal hebben wij een video geplaatst. Door middel van een content kalender hebben wij structuur aangebracht en overzicht gehouden.

Met het verbeteren en vernieuwen van de website hebben wij voornamelijk gefocust op de grafische content. Dit gaat onder andere over de foto’s op de pagina’s, het symmetrisch maken van de pagina’s en het gelijker zetten van de kleuren en tussenruimtes op de pagina’s. Daarnaast zijn ook de teksten op sommige plekken verbeterd als het gaat om taalfouten en het relevanter maken ervan. Verder merkten wij enkele problemen in de navigatie en hebben wij dit natuurlijk ook aangepast. Als laatst hebben wij speciaal voor u contact met ons maken eenvoudiger gemaakt. Dit in de vorm van verbeterde contactformulieren. Wij zullen ons uiterste best doen om de komende periode de website stuk voor stuk te verbeteren, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn.

Voor LinkedIn hebben wij wekelijks een teaser bericht geplaatst, gericht op de herlancering van onze website. Elke week gaven wij door middel van een foto of video een voorproefje van de website. Naast de teaser berichten, plaatste wij ook berichten over bijvoorbeeld Pasen en ons grote verpakkingsaanbod. Dit zullen wij vanaf nu wekelijks aanhouden door middel van verschillende berichten gericht op het seizoen, de feestdagen en ons aanbod.

We hebben een hele nieuwe draai gegeven aan de Instagram-pagina. Zo hebben wij bedrijfsinformatie toegevoegd en zijn alle oude berichten vervangen door nieuwe berichten. Deze nieuwe berichten heeft het team gecreëerd op basis van eigen ideeën. Voor de indeling van de pagina is veelal gefocust op de lay-out. Om hieraan toe te voegen, is er bij een nieuw onderwerp een routine aangehouden om telkens 3 berichten te plaatsen. Dit zal ook in de toekomst gedaan blijven worden om zo de uitstraling te verbeteren wanneer u onze pagina bezoekt!

Het eerdere YouTube kanaal is door inactiviteit vervangen door een geheel nieuw YouTube kanaal, met een nieuwe banner, profielfoto en zelfs een eerst video! Wij willen aankomende periode om de week een video plaatsen, om u een beter beeld te geven wat wij doen en hoe wij te werk gaan.

Wij gaan de aankomende tijd erg ons best doen om nieuwe content te publiceren en wij hopen dat u met alle plezier onze content zal bekijken of lezen.